Plán zní jasně. Korea bude venku do konce roku 2025. To zní jako odvážný plán. Ale čím dříve bude venku Korea, tím dříve bychom mohli očekávat slibovaný (zatím ne oficiálně oznámený!) Pacifik. A to už by mě mohlo opět zajímat o dost víc, než tento počin. Když vidím, jak se Korea vyvíjí, tak se nejvíc obávám toho, že na ni nebude stačit moje PC sestavička. A v plánu upgrade nemám. Tak je možné, že než se Korejský konflikt na moje PC dostane, bude na světě možná i ten Pacifik 😀 . To ale předbíhám. Tak se podívejme, co nám team IL-2 série momentálně servíruje za novinky.
Opět jde o pozemní záležitost. V Dev Blog 21 se zaměřili na klíčovou záležitost každé války. Jde o dělostřelectvo. Pokud jde o detailní vizuální modely, animaci a funkčnost, bude to pastva pro oči (a hardware 🙂 ). Oproti Great Battles dostanou zbraně nový model poškození, včetně možnosti vyřadit z činnosti kteréhokoli člena jejich posádky. Jak samotná zbraň, tak i její posádka budou vykresleny s mnohem vyšší úrovní detailů a proces nabíjení granátů bude plně animovaný! Větráky na grafice budou mít eldorádo 😀 . Korejská armáda a čínští dobrovolníci budou používat tři typy děl: 76 mm ZIS-3 divisional gun, the 122 mm M-30 divisional howitzer, and the 152 mm ML-20 howitzer. Na americké straně to budou čtyři typy děl: M2A1 105 mm howitzer (as divisional artillery), the M1A1 155 mm howitzer, and two high-caliber guns — the 203 mm M1 8-inch howitzer and the M2 Long Tom 155 mm field gun. Všechny typy budou používané jak v bojové poloze, tak i tažené za nákladními vozy nebo speciálními tahači. Jak říkám, pastva pro oči. Myslím si, že na full detaily bude potřeba investovat minimálně 50 000,- do grafické karty. Začnu asi pomalu rozprodávat svoje orgány, které ještě za něco stojí 😀 . Celý Blog 21 je tady (včetně pěkného videa jak to bude fungovat).

Včerejší Brief Room Episode 19 na YouTube byl hlavně o grafice. Několik screenshotů a krátkých videí na noční osvětlení měst, vodu a její transparentnost, vegetaci, města a jejich stavbu. Vše je zalité sluncem a působí velmi efektně a já věřím, že to určitě bude pastva pro oči, ale ne pro každého. Mě třeba zajímá, jak bude vyřešený efekt přechodu mezi slanou mořskou vodou a sladkou vodou z říčních toků. Aktuálně to na některých screenshotech vypadá divně a dělicí rovina vypadá jako od pravítka. Já vím. Jde o drobný detail. Ale když už se s tou grafickou stránkou tak mazlí (se*ou), tak bych tohle řešil.

Tak to je asi vše. Příští týden nás čeká aktualizace IL-2 Great Battles Series a to je to, co mě zajímá ze všeho nejvíc. Tady mi můj comp zatím stíhá vše 🙂 . Tak zase někdy ahoj u korejské poezie 😀 .