Dnešní Developer Diary 263 nám přiblíží Andrey (An.Petrovich) Solomykin, což je hlavní softwarový inženýr. A co že je hlavní téma? Je to velmi dlouhé čtení, které ale ukazuje, jak vážně vývojáři berou diskuzi o silách negativních a pozitivních G.
Andrey popisuje jak před rokem nasadili nový model systému přetížení a dalších faktorů ovlivňující piloty za letu. To ihned výrazně změnilo dynamiku leteckých bitev. Stali se mnohem realističtějšími. Nicméně celý rok se shromažďovali informace, jak se komunitě daný model líbí či nelíbí. Aby se situaci dala vyhodnotit a pochopit, přibližně před měsícem a půl byl spuštěn na oficiálním fóru průzkum mezi hráči. Výsledky průzkumu ukázaly, že 60% hráčů je se současným modelem celkem spokojeno, a přibližně 40% hráčů si přeje, aby byl model upraven. Z toho důvodu nastalo shánění nových vědeckých údajů. V této části Developer Diary začíná velmi obsáhlý odborný článek, jak postupovali při přípravě. Je toho opravdu hodně a něčemu jsem vůbec nerozuměl, ale věřím jim 🙂 . Nový pilotní fyziologický model v současné době prochází podrobným a pečlivým beta testem. Mnoho hráčů určitě potěší skutečnost, že nový model obsahuje několik zajímavých jevů, které byly simulovány díky podrobnějšímu výpočtu fyziologických parametrů. Například push-pull effect, warming up effect, backrest angle, anti-G-suit, anti-g straining maneuver. Někdy netuším co to vše znamená, ale nebojím se toho 😀 . S tím vším jsou spojené i nové vizuální efekty. A zde je na screenshotech vidět další velmi očekávaná záležitost. Kokpit Hurricane!
Nakonec to vypadá, že nová vylepšená verze modelu fyziologie pilota se ukazuje být zajímavější, podrobnější, s přihlédnutím k novým důležitým faktorům a v důsledku toho i „vitálnější“ a odpovídající realitě. Všechny testy, včetně testů za účasti skutečných pilotů, naznačují, že tento model bude dalším důležitým krokem ve vývoji námi oblíbeného simulátoru a realita leteckých bitev bude o nějaký ten level pozvednuta.
Celý podrobný Developer Diary najdete zde.