Přeskočit na obsah

Korea – IL-2 Series – Dev Blog No.4

Ideální čas na psaní je při současném létu ráno. Vyvenčím Gayu, uvařím pořádného „turka“, a zasednu k PC. Při venčení si dávám dohromady, co vše sem napíšu, ale polovina z toho se tu stejně neobjeví 🙂 . Než se vrhnu na krátké shrnutí včerejšího Dev blogu, tak sem napíšu něco ohledně úprav.

Co ukončuji na stránkách, je rubrika fotografie týdne, měsíce, roku 😀 . Hledat neokoukané fotografie je prostě nad moje síly a na zajímavé foto druhoválečné Luftwaffe jsou tu stránky jako je FalkeEins – the Luftwaffe blog a nebo, pokud jste členem fóra, perfektní Luftwaffe Research Group. Druhou rubrikou, kterou čeká pravděpodobně stejný osud, jsou modely letadel. Na modelaření prostě nemám čas, a obávám se, že se to v budoucnu nezmění. A jak někdo prohlašuje „až v důchodu“, tak to už na to stejně „ho..o“ uvidím 😀 . A opět jsou tu „páni“ modeláři, kteří to umí perfektně slepit, nabarvit a odprezentovat, jako například Warbirds-Blog – Scale Models of WWII Aircrafts.

Po dokončení skriptované kampaně od Samsona dál pokračuji v kariéře. Tam jsem sám zvědavý, kam až to dotáhnu bez ztráty života. Pokud to nastane, tak se mrknu po dalším kousku nějaké statické kampaně. Ještě jich je spoustu, takže se nebojím, že nebude co létat.

A teď už k Dev Blog No.4. Rusové, jak se dalo předpokládat, pokračují v masivním masírování, jak textově, tak i screenshoty. A celkem se jim to daří. Spoustu lidí, včetně mě, se na Koreu začíná těšit. Jsou tam samozřejmě věci, co mně určitě budou chybět. Jak jsme se nedávno dozvěděli z Brief Room Episode 5: Commander Career and Museum na kanálu Youtube, kariéru nebude možné hrát jako obyčejný řadový pilot, ale pouze jako velitel, včetně všech možností sestavování. Mělo by to být jednoduché a intuitivní, ale po tomhle já opravdu netoužím. Tak snad tu bude možnost skriptovaných kampaní. No uvidíme.

A téma včerejšího Dev Blog je Korea – inovace grafického vzhledu hry. Jak zde popisují, grafický herní engine „Korea“ je založen na enginu „Great Battles“. Měl by ale představovat jeho významný vývoj. Některé změny jsou „malé ale pěkné“ a některé jsou „velké s dalekosáhlými výsledky“. Avšak všechny jsou tvořeny k jedinému cíli — vytvořit zásadně novou úroveň grafiky v právě chystaném novém projektu Korea: IL-2 Series. A zde je 22 bodů, které jsou zásadní pro tuto inovaci:

Transition to PBR (Physical Based Rendering)
Transition to DirectX 12 API
Atmospheric visualization technology
Improvement of the landscape decal system
Increased the detail density of the landscape mesh by a factor of 4
Dynamic shadows from the landscape (from mountains and hills)
Improvement of the system for changing the LOD
Tiled Blocks technology
The technology of tunnels
Improvement of the water reflection system
Visualization of transparency of river and seawater
Mass airfield and city lights capable of illuminating landscapes and objects
Improvement of the graphical effects particle system
Increasing the possible number of road types on one map
3D visualization of railroad tracks and crossings
New tree shading
New grass shading
Bushes
Volumetric craters from large explosions
Telegraph poles and wires
Visualization of the pilot’s body in 1st person view
A new approach to the production process

Pokud se jim to vše povede, a my se jednou dočkáme i „druhoválečněho“ období, potom budu nadmíru spokojený. Flying Circus postupně taky naroubovali na IL-2 Great Battles Series. Tak proč ne Great Battles Series na Koreu? To ale předbíhám o několik let dopředu. Takže zatím nám nezbývá nic jiného, než čekat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..